Bemutatkozunk

A vállalkozás két magyar alapítója Budapesten szétnézve azt látta és tapasztalta, hogy amilyen magas szinten ők bébiszittereket szolgáltatnak Londonban, olyan szintű szolgáltatás Budapesten nincs. Ezért a legnyilvánvalóbb lépés az volt, hogy itt is elindítják a Hello Mums bébiszitter szolgáltatást, mellyel a szülőknek segítenek jól képzett és megbízható bébiszittereket találni.

Minden egyes bébiszittert személyesen interjúztatunk, hogy biztosak legyünk abban: a legjobb és legmegfelelőbb gyermekfelügyelőket tudjuk biztosítani. Kizárólag 21 év feletti hölgyeket alkalmazunk és mivel már több, mint 16 éve dolgozunk gyermekekkel, biztosan tudjuk, hogy milyen egy jó bébiszitter. Annak, aki a csapatunk tagja szeretne lenni, rendelkeznie kell friss erkölcsi bizonyítvánnyal és minimum két gyermek gondozásával-gyermekfelügyelettel kapcsolatos referenciával. Sok olyan hölggyel dolgozunk, akinek rengeteg gyermekgondozási tapasztalata van, mint például: tanárnőkkel, óvónőkkel, dadákkal.

Katalin, Jeremy és Edina 2009 óta ismerik egymást és 2014-ben indították el a Hello Mums szolgáltatást. Marika és Réka 2016-ban csatlakozott a csapathoz, amikor a Hello Mums Magyarországon is elindult. Wilson Katalin Egerben született, 16 évet dolgozott gyerekekkel mielőtt 2016 márciusában anyuka lett. Katalin a csapat koordinátora és kommunikációs vezetője. Rókus Edina Baján született, az összes bébiszitterért Ő felelős. Közel 20 éve foglalkozik gyerekekkel és szülőkkel így nagyon jól tudja, hogy mit szeretnének a szülők egy jó bébiszittertől. Edina nagyon szereti az állatokat és van egy kis kutyája aki lába alatt fekszik a legtöbb interjú alatt. Wilson Jeremy már több ideje van a számitástechnika világában mint, amennyit el szeretne ismerni, így egyértelmű volt, hogy ő fog minden technologiai dologgal foglalkozni. Jeremy szabadidejét kisfiával tölti. Marikának már két felnőtt gyermeke van és egész életében vásárlókkal és ügyfelekkel foglalkozott. Jelen van minden interjúnál és megbizonyosodik arról, hogy minden bébiszitterünk megfelel az elvárásainknak. Országh Réka 2016 tavaszán lett édesanya. Egerben él, végzettsége szerint HR szakos közgazdász, ebből is látszik, hogy szeret emberekkel foglalkozni. Kisfia születése előtt egy multinacionális cégnél dolgozott több, mint 10 évet. A Hello Mums csapatában a marketinges feladatokat látja el Wilson Katalin segítségével.

We are big enough as we have interviewed thousands of nursery staff and babysitters, but we are small enough to make sure we can provide you with a personal service. We know that there is nothing better than a qualified, experienced childcarer who gets stuck in as soon as she/he arrives and this is what we always aim to provide you with. And we know that each childcarer deserves to be respected and treated right as they are helping us to love, educate and care for the next generation. So whether you are looking for the perfect childcare position or in need of temporary members of staff for your Early Years Nursery setting we are here to help on your journey.

The bit about the people behind Hello Mums

Kate, Jeremy and Edina have known each other since 2009. Kate looks after our clients and all things related to marketing. Kate has worked with children for 15 years before becoming a mum in March, 2016. She enjoys being part of the community and she is here to make sure you are happy with the service we provide! Edina is in charge of all of our childcarers. Not only has she worked with children for nearly 20 years, she also knows what nurseries and parents look for in a trustworthy childcare professional which makes her the perfect person to interview all our nursery nurses and babysitters face to face. Edina loves animals and her cute dog keeps us on our toes! Jeremy has worked in IT for longer than he would like to admit, so it was very obvious that he would become the IT guru at the Hello Mums Headquarters. Jeremy is responsible for the look and feel of the website and our mobile phone apps. When he is not working, Jeremy keeps himself busy looking after his own little one.

The bit about our values

Understanding

It is crucial for us to understand you. No matter if you are looking for a job or you run your own nursery or simply a parent looking for information about childcare - we want to know you and understand your requirements, so we can help you to the best of our knowledge.

Safeguarding

Agility

We provide a simple and easy to use platform where you can control your bookings, invoices, and all documents necessary for OFSTED inspection. We fill 99% of any bookings made in 2 or more days notice and over 75% of all emergency or last minute requests.

Communication

We are a friendly, small business and we want to know what you think. If you have a problem, a request or you simply need advice we are here to listen. Not only do we try and visit every nursery we work with, we are also in regular contact with all of our active childcare professionals. We believe that your feedback (good or bad) will help us to provide you with a better service. After all, happy children means happy parents and happy nurseries!

The bit about our childcare professionals

We interview every nursery staff and babysitter ourselves face to face. We only work with childcare professionals over the age of 21 and as we have been working with children for over decades we know a thing or two when it comes to looking after little ones! Everyone wanting to join our team has to have an enhanced clean police check (DBS) as mandatory. When we meet the ladies (and gents) we also check for at least two childcare related work references. We work with many childcarers who have extensive baby experience and we also have many nursery nurses, teachers, maternity nurses, nannies and alike in our team of over 500 childcare professionals in London. We also have a regular “meet -up” where we come together with our lovely nursery staff and babysitters: we do bonuses and giveaways, but more importantly, it is really a time for all of us to just chat and connect. We believe that communication is key and we are always here to listen to your thoughts, questions and suggestions.

The bit about how we work with our nurseries

We believe that we can best provide you with the right care if you know us and we know you (and your setting). So whenever possible, one of us will come and meet you in the nursery, so you get to show us how you work - after all, each nursery does the same and yet you are all very different from one another! We want to make sure we know your dress code, the daily routine and basically anything that can help us to work together as efficiently as possible.

Once you are registered with us, you can get in touch with us anytime via email or over the phone and we are here to listen and communicate with you regarding anything you might need help with.